Gratis verzending vanaf € 30,00

Vragen of advies? Bel: +31 (0)50 549 10 81

Algemene RMA-voorwaarden

Wilt u een product terugsturen? Bekijk dan onderstaande procedure's. Viper Medical zal er dan voor zorgen u zo goed mogelijk van dienst te zijn.

Wij verzoeken uw de RMA procedure te volgen voor de snelste afhandeling. Echter een RMA is vormvrij en binnen 30 dagen altijd te retourneren.

Het product is defect geleverd (D.O.A.)

Een D.O.A. (Dead on Arrival) is een product dat binnen 2 maanden na factuurdatum defect is/gaat. Een D.O.A dient altijd binnen 2 maandan na factuurdatum te worden aangemeld wij adviseren u gebruik te maken van een RMA nummer.

U kunt een RMA aanvraag indienen door contact met ons op te nemen via Telefoon, e-mail of fax

Wij verzoeken u het pakket voldoende te frankeren. De verzendkosten voor het retourneren van het pakket van Viper Medical naar u zijn voor rekening van Viper Medical, mits de oorspronkelijke order ook is verzonden. Vermeld bij deze zending uw banknummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten. Indien u een geslaagd beroep doet op garantie, dan komen alle kosten (dus ook de verzendkosten van u naar Viper Medical) voor onze rekening.

Een goede uitgebreide klachtomschrijving bij het aanmelden van uw RMA voorkomt onnodige vertraging bij de afhandeling. Het RMA nummer is 14 dagen geldig, het product dient binnen deze periode geretourneerd te worden.

NB: Denkt u er svp aan om het product in de originele verpakking inclusief kabels, drivers, programmatuur, handleidingen, etc. te retourneren. Verpakt u de producten svp goed om transportschade te voorkomen.

Het product is defect (Niet D.O.A.)

Onder een niet D.O.A. product verstaan wij een product dat nà 2 maanden gaat. Mocht een product defect zijn of u hebt het vermoeden dat een product defect is neem contact met ons op. De verzendkosten voor het retourneren van het pakket van Viper Medical naar u zijn voor rekening van Viper Medical, mits de oorspronkelijke order ook is verzonden. Wij streven ernaar dat u uw product zo spoedig mogelijk weer in huis heeft. Indien u een geslaagd beroep doet op garantie, dan komen alle kosten (dus ook de verzendkosten van u naar Viper Medical) voor onze rekening."

Een goede uitgebreide klachtomschrijving bij het aanmelden van uw RMA voorkomt onnodige vertraging bij de afhandeling. Het RMA nummer is 2 maanden geldig, het product dient binnen deze periode geretourneerd te worden.

Viper Medical adviseert om het product in de originele verpakking inclusief kabels, drivers, programmatuur, handleidingen, etc. te retourneren. Verpakt u de producten svp goed om transportschade te voorkomen.

Viper Medical heeft een verkeerd product geleverd

Mocht de levering niet overeenkomen met wat u hebt besteld, dan kunt u dit uiteraard retourneren.  U kunt hier een RMA-aanvraag voor indienen. Hoewel de kosten voor het verzenden in dit geval voor Viper Medical zijn, dient u de retourzending wel voldoende te frankeren. Vermeld bij deze zending uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.

U bent niet tevreden over het bestelde product of u heeft zich vergist

We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Viper Medical. Het kan echter voorkomen dat u zich vergist hebt bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over het aangeschafte product. In dit geval dient u altijd binnen 30 dagen na factuurdatum dit te melden, voor meer informatie: 30 dagen tevredenheidsgaratie.

Verder verloop van uw RMA-aanvraag

Wij sturen u een RMA nummer per e-mail als de aanvraag conform onze voorwaarden is.

Defecte of verkeerd geleverde/bestelde producten kunt u retourneren naar:

Viper Medical BV
T.a.v. RMA afdeling + RMA nummer
Stavangerweg 21-14
9723 JC Groningen

 

Vragen of advies?

Bel +31 (0)50 549 10 81
info@vipermedical.nl