Gratis verzending vanaf € 30,00

Vragen of advies? Bel: +31 (0)50 549 10 81

Garantietermijn en garantieafhandeling

Op al onze producten is naast de fabrieksgarantie de wettelijke garantietermijn van toepassing. Wij hebben geen eigen reparatiedienst en laat defecte producten, voor zover van toepassing, herstellen door de fabrikant. De wettelijke garantietermijn betreft dat een product moet die eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik nodig zijn. Dat betekent dat een product bij normaal gebruik tijdens de verwachte levensduur geen gebreken mag vertonen.

Wij streven er naar dat u uw product zo spoedig mogelijk weer in huis hebt. In een aantal gevallen moet een product voor verdere afhandeling doorgestuurd worden naar de fabrikant. In deze gevallen kan de afhandeling van uw RMA helaas oplopen tot enkele weken.

RMA procedure algemeen

Voor het aanvragen van een RMA nummer (retournummer) dient u de volgende stappen te doorlopen.
NB: Voor het retourneren adviseren wij u een RMA nummer aan te vragen zodat wij uw retouren zo snel mogelijk te kunnen verwerken.
Zodra u bericht ontvangt dat uw RMA aanvraag is verwerkt, vindt u in d...

Algemene RMA-voorwaarden

Wilt u een product terugsturen? Bekijk dan onderstaande procedure's. Viper Medical zal er dan voor zorgen u zo goed mogelijk van dienst te zijn.
Wij verzoeken uw de RMA procedure te volgen voor de snelste afhandeling. Echter een RMA is vormvrij en binnen 30 dagen altijd te retourneren.
Het prod...

Resultaat 1 t/m 2 van 2
1

Vragen of advies?

Bel +31 (0)50 549 10 81
info@vipermedical.nl