Heb je iets vergeten te bestellen? Of heb je het verkeerde product besteld? Je kan je bestelling alleen wijzigen als je nog geen bevestiging van verzending hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om gegevens van je bestelling aan te passen.
Heb je het verkeerde afleveradres ingevuld? Neem contact op met onze klantenservice om na te gaan of het nog mogelijk is om het bezorgadres te wijzigen. Wij verzenden onze standaard pakketten met PostNL, zodra de bestelling is verzonden kun je de zending volgen via Mijn PostNL, door in te loggen bij PostNL kun je in veel gevallen ook alternatieve bezorgopties selecteren.
Wanneer je een bestelling van meer dan 5 stuks wil plaatsen is het in sommige gevallen mogelijk dat wij korting geven. Je kunt het product waarvoor je een offerte wenst te ontvangen toevoegen aan je winkelwagen in het gewenste aantal, onderaan de winkelwagen staat 'Vraag een offerte aan'.
Veel producten op onze webshop hebben reeds staffelprijzen. Hierdoor krijg je automatisch korting bij afname van grotere hoeveelheden. Helaas is het niet altijd mogelijk een extra korting te geven.
This Modal is powered by moori Foundation