Heb je nog geen track & trace ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice om je adres te wijzigen. Als je wel een track & trace code hebt ontvangen kan je je adresgegevens wijzigen bij 'bezorging wijzigen' van PostNL.
Bestellingen boven de €40,- inclusief BTW worden gratis verzonden binnen Nederland. Voor verzending naar het buitenland gelden andere tarieven. Zie daarvoor de tabel hieronder.
Land van bestemming | Verzendkosten | Franco levering vanaf |
Nederland | €4,95 | € 40,00 |
België | €5,95 | € 50,00 |
Als je niet thuis bent tijdens het bezorgmoment wordt de bestelling bij de buren bezorgd of naar het dichtstbijzijnde PostNL punt gebracht. De status van de levering is via de track & trace te volgen. Ook is het mogelijk om via Mijn PostNL de levering te veranderen. Let op, PostNL doet geen briefjes meer door de brievenbus als zij je hebben gemist, om de status van je bestelling te volgen raden wij daarom aan een account aan te maken bij Mijn PostNL.
We raden je aan om de volgende gegevens te controleren:
- De track & trace code in de mail of via 'mijn bestellingen'
- Kloppen de ingevulde adresgegevens? Straat, huisnummer en postcode?
- Is de status van je bestelling 'verzonden' en heb je vijf dagen later je pakket nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
This Modal is powered by moori Foundation